Ми вносимо деякі зміни до нагород бойової перепустки та досвіду облікового запису. – Riot Games

Вітаю, на зв’язку Riot Meddler, сьогодні я розповім вам про отримання Блакитної есенції (в подальшому БЕ) та досвіду для підвищення рівня облікового запису після запуску сезону 2025 року.

Коротко про головне: Цього разу ми серйозно дали маху. Те, що ми зараз маємо в грі, сильно відрізняється від наших очікувань та планів. Ми виправимо цю помилку у патчах 25.С1.2 та 25.С1.3.

Ми хочемо пояснити як склалася ця ситуація, тож розповімо про все:

  • Що ми планували
  • Що і де пішло не так
  • Деталі змін, які ми вносимо
  • Причини цих проблем

Що ми планували

Разом з переходом на нову сезонну модель, нашою метою було збереження на тому ж рівні або ж навіть збільшення кількості БЕ, яку отримують гравці, в першу чергу, покращення мали оцінити новачки, та гравці, які не так багато часу витрачають на гру. Ми планували повністю перенести отримання БЕ до нової перепустки, аби спростити систему нагород в League of Legends, але есенція, яку можна отримати через перепустку, мала принаймні компенсувати втрати, які з’являються разом з втратою систем, де її можна було отримувати раніше.

Що стосується рівня облікового запису, ми не мали на меті змінювати кількість ігор, необхідних для доступу до Рангових ігор, або впливати на швидкість прокачки для тих гравців, які цінують високий рівень обліковки чи пов’язані з ним іконки.

Що і де пішло не так

Ми помітили кілька проблем. Для багатьох із вас кількість отримуваної БЕ зараз значно знизилася. Також варто зауважити, що процес підвищення з 1 до 30 рівня і доступ до Рангових ігор суттєво сповільнився (до 30%). І, нарешті, в листопаді, коли йшла мова про оновлення сезону, ми не змогли належним чином повідомити, що капсули з чемпіонами, які раніше гравці отримували за підвищення рівня після 30, були перенесені до перепустки.

Аналізуючи проблему з БЕ, ми бачимо вплив на різні групи гравців. Оскільки попередні темпи отримання БЕ та прогрес у новій бойовій перепустці (в подальшому БП) можуть відрізнятися залежно від того, як ефективно виконуються завдання, ми взяли до уваги чотири групи гравців для подальшого аналізу, базуючись на рівні їхньої активності за двомісячний період.

У цій таблиці стовпчик “Low” стосується гравців, які не часто грають із метою виконання завдань перепустки та підвищення її рівня, “Medium” — тих, хто час від часу це робить, “High” — тих, хто часто оптимізує свою гру під виконання завдань БП, а “Super High” — гравців, які неймовірно ефективно завершують завдання БП та швидко досягають нових етапів. Для контексту, статистика ігрової поведінки відносно виконання завдань БП, з боку більшості гравців, відповідає показникам стовпчика “Medium”, іноді “Medium-High”.

Отже, коротко: зміни спрацювали, як і передбачалося, для гравців із низькою активністю (часто, хоча не завжди, гравців які грають час від часу), але ми не виправдали очікувань інших гравців, особливо тих, хто грає багато.

Деталі змін, які ми вносимо

По-перше, що стосується отримання БЕ, ми суттєво збільшимо кількість БЕ у безкоштовній БП, відповідно до таблиці нижче. Якщо коротко, ми збільшуємо загальну кількість БЕ за повне виконання перепустки з 4750 до 9000, а повторювані етапи епілогу — з 50 до 750 БЕ. Зміни в епілозі мають з’явитися на загальних серверах в оновленні 25.С1.2.

Усі зміни, зазначені в таблиці вище, будуть впроваджені до того, як БП другого акту стане доступною.

Оскільки БП першого акту вже активна і чимало гравців пройшли етапи з отриманням БЕ, ми вже не можемо змінити нагороди за етапи цього акту. Замість цього ми дамо можливість отримати 4250 БЕ через одноразове легке завдання, яке стане доступним в оновленні 25.С1.3, аби компенсувати БЕ, яка мала стати винагородою на цьому етапі. Ви отримаєте цю БЕ незалежно від того, чи завершите БП, але ми не зможемо додати ретроспективні повторювані додаткові одиниці БЕ для етапів, завершених до впровадження цих змін.

Також ми змінимо фінальну капсулу чемпіона у БП на “Славетну капсулу чемпіона”, вона з’явиться в перепустці, починаючі з другого акту.

Щодо досвіду облікового запису (XP), ми збільшимо отримуваний досвід на 40%. Це забезпечить умови, аби середня кількість ігор для досягнення 30 рівня або доступу до рангових ігор була близькою або навіть трохи меншою, ніж раніше.

Причини цих проблем

Коли БП стала доступною, ми отримали велику кількість відгуків та аналітики від багатьох із вас, що змусило нас ще раз переглянути розрахунки. Після цього ми зрозуміли, що не врахували бонус за першу перемогу дня у наших розрахунках щодо здобуття БЕ — як у вигляді прямого приросту досвіду, так і непрямого прискореного доступу до капсул чемпіонів через підвищення рівня облікового запису.

Щодо досвіду облікового запису, проблема дуже схожа — ми не врахували втрату бонусу за першу перемогу дня, що призвело до значного уповільнення прогресу облікових записів і, відповідно, доступу до рангових ігор.

Наступні кроки

Поки ми працюємо над впровадженням цих змін, ми також детальніше розглянемо, чому ця помилка взагалі сталася, і як ми можемо запобігти подібним проблемам у майбутньому. У разі можливих змін у цих системах, ми опублікуємо інформацію додатково, а також приносимо вибачення за наші недопрацювання як у налаштуванні показників, так і в комунікації щодо майбутніх та фактичних змін.